5,0 (1 Omtaler)

i Oslo
Få mer informasjon om skolen 👍

imageakademiet

Imageakademiet

Lokalisert i hjertet av Oslo og etablert i 30 år. Imageakademiet er ledende i Norge innen utdanning av makeup-artister.

Vi tilbyr utdanninger og kurs av høy standard, både for de som ønsker en karriere som profesjonell makeup-artist og for de som vil lære make-up for eget bruk. Du vil læres opp av profesjonelle makeup-artister som til daglig jobber i bransjen.

Utdanninger ved Imageakademiet

Fagskoleutdanningene ved Imageakademiet kan gjennomføres på dagskole (heltid) eller kveldsskole (deltid). I samarbeid med Solent Southampton University, tilbyr vi også en universitetsutdannelse (3-årig bachelor) i Make-up and Hair Design. Du tar da 1 år ved Imageakademiet i Oslo og 2 år ved Solent i Southampton, UK. Alle disse løpene er godkjent for Lånekassen.

Make-up artist for Fashion & Beauty
Makeupartist
Make-up and Hair Design (bachelor)

Søknadsfrist

Imageakademiet har ikke søknadsfrist, men rullerende opptak. Dette betyr at vi fyller klassene etter hvert som vi får kvalifiserte søkere.

For kontakt eller mer informasjon om Imageakademiet, vennligst fyll inn en interessemelding.

Utdanninger

Universitet og høgskole
Bachelor Sted
Make-up and Hair Design Oslo
Fagskole
Make-up artist for Fashion & Beauty Oslo
Makeupartist Oslo

Jeg vil vite mer!

Bestill informasjon

Legg igjen en interessemelding hvis du vil vite mer om Imageakademiet.

Fyll inn din kontaktinformasjon

Send interessemeldingen

Få mer informasjon fra skolen

reCAPTCHA logo Denne hjemmesiden er beskyttet av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Brukervilkår gjelder.

Kontakt skolen

Chr. Krohgsgt. 2

www.imageakademiet.no

Omtaler

Gjennomsnittsrangering: 5

Basert på 1 omtaler
Omtaler publiseres i henhold til vår policy for omtaler.
Skriv en skoleomtale
Katja Völker
27 apr 2009

Denne skolen er hva websiden lover! Bare de beste lærerne og forelesere. I tillegg til at du har mulighet til å bli en del av skolen etter fullført eksamen, får du et kjempesto...